تصور کردن ماشین خوابیدن خبر چند رسانه ای

تصور کردن: ماشین خوابیدن خبر چند رسانه ای

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی سخنرانی «پزشکیان» در دانشگاه تبریز نیمه تمام ماند

    نایب رییس مجلس شورای اسلامی در اعتراض به واکنش‌ها توهین آمیز تعدادی از دانشجویان، صحبت خود در دانشگاه تبریز را نیمه تمام گذاشت.

    سخنرانی «پزشکیان» در دانشگاه تبریز نیمه تمام ماند

    سخنرانی «پزشکیان» در دانشگاه تبریز نیمه تمام ماند

    عبارات مهم : تبریز

    نایب رییس مجلس شورای اسلامی در اعتراض به واکنش‌ها توهین آمیز تعدادی از دانشجویان، صحبت خود در دانشگاه تبریز را نیمه تمام گذاشت.

    به گزارش ایرنا، مسعود پزشکیان که به دعوت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز در تالار وحدت این مرکز دانشگاهی حاضر شده است بود، در حین صحبت با اعتراض تعدادی از دانشجویان که در وسط سالن تجمع کرده بودند، روبرو شد.

    سخنرانی «پزشکیان» در دانشگاه تبریز نیمه تمام ماند

    وی بعد از واگذاری تریبون صحبت به دانشجویان معترض و کوتاه نیامدن آنان از کارها جنجالی شان، صحبت خود را ناتمام رها کرد و با بیان اینکه «من بدون کار نیستم»، از تالار وحدت خارج شد.

    پزشکیان در تصویر العمل به کارها غیرمنطقی دانشجویان معترض که تعدادشان به کمتر از 50 نفر می رسید، تریبون را به نماینده آنان واگذار کرد، ولی این عده از شیوه واکنش‌ها خود کوتاه نیامدند.

    نایب رییس مجلس شورای اسلامی در اعتراض به واکنش‌ها توهین آمیز تعدادی از دانشجویان، صحبت خود در دانشگاه تبریز را نیمه تمام گذاشت.

    نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی در تصویر العمل به دانشجویان معترض، با بیان اینکه همه پیامبران جهت عدالت آمده اند، گفت: ما هنوز نتوانسته ایم عدالت را پیاده کنیم و خیلی جاها علی رغم عدالت واکنش‌ها کرده ایم.

    پزشکیان اظهار داشت: ما اگر عدالت را اجرا می کردیم، نمی شد شهری و منطقه ای توسعه پیدا کند و قسمت دیگر شهر و همان منطقه عقب بماند.

    وی با بیان اینکه هنگامی که به قدرت می رسیم به جای اینکه بر اساس عدالت واکنش‌ها کنیم، جناح خودمان را اوج می کشیم، افزود: حتی قومیت ها و مذاهب دیگر نیز جز عدالت حرفی ندارند و باید عدالت را پیاده کنیم که هنوز اجرا نکرده ایم.

    سخنرانی «پزشکیان» در دانشگاه تبریز نیمه تمام ماند

    پزشکیان خطاب به دانشجویان معترض گفت: من نگاه خودم را گفتم و شما هم اعتراضی دارید بیایید نقد کنید؛ متاسفانه هوا در دانشگاه ایجاد کرده اید که نمی شود حرف از کرسی آزاداندیشی زد.

    وی با بیان اینکه با فحش دادن و فریاد کشیدن به جایی نمی رسیم، افزود: منطقی که فریاد می زند منطق نیست، من آماده شنیدن نقدها هستم، بگویید تا بشنوم.

    نایب رییس مجلس شورای اسلامی در اعتراض به واکنش‌ها توهین آمیز تعدادی از دانشجویان، صحبت خود در دانشگاه تبریز را نیمه تمام گذاشت.

    نایب رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر کسی ادعای مردمی بودن دارد، بنده هستم؛ همه دوستانم آمریکا هستند و من اینجا مانده ام.

    پزشکیان ادامه داد: بعد از چهل سال طبابت نه سهامی دارم و نه پولی از کسی گرفته ام، بنده متهم ام که با پزشکان مسئله دارم جون هنوز هم اعتقاد دارم نباید این همه پول به آنها داد.

    سخنرانی «پزشکیان» در دانشگاه تبریز نیمه تمام ماند

    وی خطاب به دانشجویان معترض گفت: اگر مرد هستید هنگامی که در جای من قرار گرفتید، جوری زندگی کنید که من زندگی کرده ام.

    پزشکیان ادامه داد: من به عنوان نایب رییس مجلس از پاویون فرودگاه رفت و آمد نمی کنم و از همان جایی می روم که مردم عادی عبور می کنند.

    وی خطاب به دانشجویانی که فریاد کشیده و نظم جلسه را بر هم می زدند، گفت: بنده به عنوان نماینده، مدعی ام که اگر از دستم بربیاید پرسشها شما را پیگیری می کنم، با داد کشیدن نه شما به جایی می رسید و نه ما می توانیم کمک کنیم.

    پزشکیان با انتقاد از تهمت زنندگان، اظهار داشت: اگر منطق دارید، با منطق صحبت کنید؛ درحالی تهمت و افترا می زنید که زندگی من براق است و علی رغم مدعیان حامی شما، از هیچ امتیازی استفاده نکرده ام.

    پزشکیان در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز: برجام اگر نتیجه نداشت، آمریکا آن را پاره نمی کرد

    «مسعود پزشکیان» در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان در تالار شهید شایانمهر دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: من هنوز هم دانشجو هستم و زندگی من هنوز دانشجویی است و بر اساس اعتقادم، زیر بار ذلت نرفته و حرف مفت از کسی نشنیده و سر خم نکرده ام، به دنبال پست، پول و مقام هم نیستم.

    وی افزود: متأسفانه با وجود استفاده از اسم اسلام و دموکراسی، به هیچ کدام عمل نمی کنیم، ظلم یعنی چیزی را که نمی دانیم تکذیب کنیم، با در پیش گرفتن اعمالی مثل دعوا و تهمت به جامعه ضرر می رسد.

    نائب مدیر اول مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از پرسشها در مملکت ما این است که همه فکر می کنند علامه دهر هستند و همه چیز را می دانند، به عنوان یک جراح قلب و بعد از ۱۷ سال فعالیت، فقط در یک حوزه از قلب که تنها یک عضله هست، نظر می دهم، ولی همه پشت تریبون می آیند و جهت مملکت نسخه می نویسند، اگر می خواهیم مملکت درست شود باید همه چیز کارشناسی شود.

    پزشکیان در ادامه در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان مبنی بر عادلانه نبودن نظام آموزشی و علت تصویب قوانینی همچون زیاد کردن سهمیه فرزندان شاهد و ایثارگر در رشته هایی مثل پزشکی، اظهار کرد: اعتقاد دارم این کار عادلانه نیست، عضو هیئت رئیسه بودن هم علتی بر تأثیرگذار بودن نیست، عدالت حکم می کند که هر کسی که جلوتر باشد، کس دیگری با استفاده از موقعیتش نتواند از او جلو بزند، هنگامی که رأی داده شده است هست، کاری نمی شود کرد، پیگیر این عنوان در مجلس هستیم.

    وی در تصویر العمل به اعتراض بعضی دانشجویان رشته بهداشت عمومی در خصوص تبعیض قائل شدن بین فارغ التحصیلان حوزه درمان و بیش از ۷۰ هزار فارغ التحصیل رشته بهداشت، خاطرنشان کرد: اگر به آن قانونی که نوشتیم به درستی عمل می شد، شاهد چنین مشکلاتی نبودیم، برطرف کردن این مسئله نیازمند جلسه ای جداگانه با فارغ التحصیلان و دانشجویان این رشته هست.

    نائب مدیر اول مجلس شورای اسلامی گفت: با همه وجودم به اصلاحات معتقدم، ولی با این که لیست امید، ۹۶ حزب درست کند که نتوان فهمید از کجا آمده اند، مخالفت می کنم، اصلاحات به معنی تخریب و توهین نیست.

    نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در ادامه در تصویر العمل به انتقاد بعضی به عملکرد «عباس آخوندی»، وزیر سابق راه و شهرسازی و لحن تند او، اظهار کرد: در هیچ دوره ای مثل دوره وزارت آقای آخوندی، به این اندازه به اوضاع پروژه های راه استان، پیگیری نشده بود، اعتباری که به او داده ایم هم معلوم هست، از دوره هشتم که نماینده بودم یک خواسته داشتم که آن تکمیل پروژه راه آهن تبریز بود که بیشترین بخش آن در دوره آخوندی، تکمیل شد، راه های ارتباطی مثل «ارومیه – تبریز»، «اهر – ورزقان» هم همینطور، اگر اعداد و ارقام را هم نگاه کنید، آخوندی بدون پرداخت هیچ پولی، هواپیما آورد و باز یکسری اعتراض کردند.

    وی در ادامه خاطرنشان کرد: رسانه ها حق را بگویند، ولی تهمت نزنند، جو طوری شده است است که به آسانی به هم تهمت می زنیم.

    نائب مدیر اول مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش، در پاسخ به انتقاد بعضی دانشجویان از «دوزیستان سیاسی»، افزود: اگر سازشگر بودم، طبابت می کردم، کسانی بودند که زیاد از شما شعار می دادند، الان کجا هستند؟، این ها نمونه رفتارهای پوپولیستی هستند، جهت داشتن مال و مقام، نیازی به تخلف ندارم و طبابت مرا بی نیاز می کرد.

    پزشکیان در ادامه خاطرنشان کرد: اعتقاد هستم چه FATF چه برجام باید در این مملکت اجرا شود، ولی اگر رهبری بگویند، این کار نباید انجام شود، اطاعت می کنم، ولی نظرم را هم می گویم.

    نائب مدیر اول مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: FATF به ما می گوید پول کی به دنیا می آید، چه مسیری را طی می کند و چه زمانی زیر خاک می رود، اگر FATF از اول در این کشور بود، رشوه و فرار از مالیات هم نبود، این که کسی ۱۰ میلیون درآمد دارد و ماهانه ۱۰۰ میلیون به حسابش واریز می کند، ربطی به چپ و راست بودن ندارد.

    وی در ادامه در تصویر العمل به این که «اگر فکر می کنید اختیار ندارید و ساختارها مناسب نیستند، از نمایندگی استعفاء دهید»، گفت: چنین فکر نکنید که من می توانم کل مملکت را اصلاح کنم، این دولت نبود که همه را بیمه کرد، زمانی جنازه ها را تحویل نمی دادند، بهتر است کمی منصف باشیم.

    پزشکیان در تصویر العمل به منتقدان عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه، گفت: ستاد احیا خوب کار کرده و تا به حال حدود 2500 میلیارد تومان جهت احیا صرف شده است است و اگر کسی نقشه بهتری دارد، بگوید، دنبال مقصر گشتن، پاک کردن صورت مسأله هست، باید به فکر چاره بود، با ساخت تونل انتقال آب و سایر پروژه ها حدود یک میلیارد متر مکعب، آب به دریاچه انتقال یافته خواهد شد.

    وی خاطرنشان کرد: در این مملکت به هیچ کس اعتماد نکردیم و همه را خائن فرض کردیم، الان هیچ مسئولی حاضر به تصمیم گیری نیست، اوضاع طوری شده است است که جهت هر کسی که کاری را انجام می دهد، چندین نفر هم مراقب می گذارند و این ها به علت پرسشها سیستم ما ایجاد شده است هست.

    نائب مدیر اول مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اعتقاد دارم همه پرسشها موجود را با روشی حل کنیم که دشمن سوءاستفاده نکند، آیا باید شیعه و سنی دعوا کنند، جهت برطرف کردن عیب های هم به هم کمک کنیم.

    واژه های کلیدی: تبریز | تصویر | اسلامی | دانشگاه | دانشگاه | دانشجویان | مجلس شورای اسلامی | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار