تصور کردن ماشین خوابیدن خبر چند رسانه ای

تصور کردن: ماشین خوابیدن خبر چند رسانه ای

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی راهکار شورای شهر جهت معضل مگس‌های سفید پایتخت کشور عزیزمان ایران

    رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که در حوزه محیط زیست مورد بحث است عنوان سفیدبالک‌هاست گف

    راهکار شورای شهر جهت معضل مگس‌های سفید پایتخت کشور عزیزمان ایران

    راهکار شورای شهر جهت معضل مگس های سفید تهران

    عبارات مهم : ایران

    رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که در حوزه محیط زیست مورد بحث است عنوان سفیدبالک هاست گفت: مقرر شده است با کاشت گونه های دیگری در میان درختان زیتون و توت و همچنین هرس و سوزاندن سرشاخه درختان در فصل زمستان جمعیت این حشرات را در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران کنترل کنیم.

    به گزارش ایسنا، زهرا صدراعظم نوری امروز در جلسه علنی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در تشریح گزارش 100 روزه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا گفت: این کمیسیون در چهار محور سلامت، محیط زیست، ایمنی و مدیریت بحران و خدمات شهری فعالیت های خود را پیگیری می کند. چهار حوزه گسترده ای که با سه کمیته و کارگروه های ذیل این کمیته ها پیگیری می شوند و علاوه بر اینها عنوان باغات نیز به صورت جدی و به عنوان فعالیتی مضاعف در کمیسیون سلامت پیگیری می شود.

    راهکار شورای شهر جهت معضل مگس‌های سفید پایتخت کشور عزیزمان ایران

    وی افزود: در این مدت از فعالیت شورا کمیسیون سلامت و محیط زیست 28 جلسه برگزار کرده و 12 جلسه به وسیله کمیته سلامت، 12 جلسه به وسیله کمیسیون محیط زیست و 11 جلسه نیز به وسیله کمیته ایمنی برگزار شده است هست. در همین مدت 47 طرح در کمیسیون سلامت مورد بررسی قرار گرفته که عمدتا این طرح ها از دوره چهارم شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران باقی مانده بودند و بعضا به وسیله شورا و شهرداری نیز طرح و لوایحی به شورا ارائه شده است بود. در این مدت حدود 1107 نفر ساعت حضور اعضاء و کارشناسان در جلسات کمیسیون ها و کمیته ها بوده و 48 نظر کارشناسی نیز در طرح ها و لوایح داده ایم.

    وی ادامه داد: پنج معاونت و شرکت گزارش هایی را به کمیسیون سلامت ارائه کردند که همگی آنها مورد بررسی قرار گرفت. همچنین 10 تذکر مجموعا به وسیله اعضای کمیسیون سلامت در صحن شورا قرائت شد و دو نطق پیش از دستور نیز در این مدت به وسیله اعضای این کمیسیون ارائه شده است است.

    رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که در حوزه محیط زیست مورد بحث است عنوان سفیدبالک‌هاست گف

    وی با اشاره به شرکت ها و شرکت ها و معاونت هایی که با کمیسیون سلامت و محیط زیست شورا به صورت مستقیم در تماس هستند، گفت: جلساتی با شرکت آتش نشانی و خدمات ایمنی، اداره کل شرکت حفاظت محیط زیست استان تهران، شرکت هواشناسی، شرکت مدیریت میادین میوه و تره بار، شرکت پسماند، شرکت پیشگیری و مدیریت بحران، مدیریت محیط زیست، بوستان ها و فضای سبز برگزار شد و بازدیدی نیز به وسیله اعضای کمیسیون از این شرکت ها انجام گرفته است.

    رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به اینکه ساختار فعلی مرکز محیط زیست شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران ساختاری موثر و منطقی است افزود: باید ساختار این مجموعه اصلاح پیدا کند.

    رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران تاکید کرد: ما در پنجمین دوره شورای شهر با رای میلیونی مردم جهت عوض کردن مدیریت 14 ساله شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به شورا راه پیدا کرده ایم. مدیریت 14 ساله گذشته با اقداماتی که بعضی از آنها مثبت و بعضی منفی قلمداد می شوند با رای مردم کار خود را به آخر داده و مردم عوض کردن رویکرد و ساختار را با رای میلیونی خود خواستار شدند.

    راهکار شورای شهر جهت معضل مگس‌های سفید پایتخت کشور عزیزمان ایران

    وی افزود: شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با چالش های متفاوتی مواجه است که جهت حل این چالش ها باید راهبردهایی جهت مدت چهار سال وقت داشته ارائه کند.

    وی با اشاره به اینکه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران بیش از شروع به کار رسمی جلسات هم اندیشی خود را شروع کرده بود، افزود: سه ماه قبل از شروع به کار رسمی شورا ما جلسات خود را برگزار کردیم ولی به هیچ گزارش موثقی دسترسی نداشتیم. در حال حاضر دسترسی به اطلاعات ممکن شده است ولی سطح توقعات را متناسب با آنچه که در واقعیت وجود دارد باید تنظیم کنیم. با تمام محدودیت های موجود تلاش بسیار گسترده ای انجام شد. به شکلی که تمامی اعضای شورا تمام روزهای هفته را حضور داشته و دارند و در جهت حل چالش های شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران تلاش می کنند.

    رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که در حوزه محیط زیست مورد بحث است عنوان سفیدبالک‌هاست گف

    این عضو شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با تاکید بر چالش های جدی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در حوزه محیط زیست و لزوم سیاستگذاری و تعیین راهبردهای دقیق جهت حل آنها گفت: یکی از موضوعاتی که در حوزه محیط زیست مورد بحث است عنوان سفیدبالک هاست که در جهت حل معضل مقابله با این حشرات جلسات متعددی برگزار شد و نظرات کارشناسان مورد بررسی قرار داده شد همچنین گزارشی از شرکت فضای سبز شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در این راستا درخواست کردیم که مشاور پروژه جهت پیگیری عنوان و ارائه گزارش در جلسه حاضر و مقرر شد در بازه زمانی منطقی چند ساله کارها به شکلی صورت بگیرد که بتواند مسئله سفیدبالک ها را در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران کنترل کند.

    وی تاکید کرد: بی تردید حشرات در محیط زیست قابل حل نیستند. می توانیم شرایطی را ایجاد کنیم که حضور آنها آسیب زا نباشد. نوع سیاستگذاری ها و کارها باید به گونه ای باشد که زمینه زیاد کردن آنها را کنترل کند. مقرر شده است با کاشت گونه های دیگری در میان درختان زیتون و توت و همچنین هرس و سوزاندن سرشاخه درختان در فصل زمستان جمعیت این حشرات را در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران کنترل کنیم.

    راهکار شورای شهر جهت معضل مگس‌های سفید پایتخت کشور عزیزمان ایران

    رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در خصوص ارتقای ساختار سازمانی ستاد محیط زیست شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران به مرکز و بروز بعضی موازی کاری ها در میان بخش های متفاوت شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران به خاص در حوزه محیط زیست، گفت: از اداره کل تشکیلات و همچنین مرکز محیط زیست شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران درخواست کردیم که ساختاری مناسب پیشنهاد دهند تا مورد کارشناسی و نهایتا تصمیم گیری قرار گیرد. بی تردید این ساختار خیلی نمی تواند موثر باشد و منطقی نیز نخواهد بود. به خاص در سطح مناطق که تاثیر مناسبی ندارد. قطعا جزو درخواست های ما این است که ساختار این مجموعه اصلاح پیدا کند.

    واژه های کلیدی: ایران | سلامت | مدیریت | کمیسیون | شورای شهر | شورای اسلامی | اخبار اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار